Vor generalforsamling i Rødding

Den 2. maj holdt vi generalforsamling i det Sydjyske, på Hotel Rødding lige midt i Rødding.

Det var med den sædvanlige gode stemning, og varme gensyn med gamle bekendte.

Men denne gang var det med varm mad som frokost. Hotellets lækre grisekam stegt som vildt med bønner, kartofler og sauce, til en god pris.

Mens vi lod vor bus blive hjemme og arrangerede vores egen “flextrafik”, da der kun kom få tilmeldinger til befordring.

Søren Birkelund Hansen stod for det historiske indslag, nemlig hans fortælling om sit familiefirma, A. P. Hansen/Roskilde Turisttrafik i Roskilde, hvor han i mange år stod for rejsebureauet, Roskilde Rejsebureau.

Det var en god og hyggelig dag med mange varme gensyn.